close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך המלא לבחירת ריהוט משרדי

מערכת שורשי טבת, תשפא25/12/2020

כאשר בוחרים בריהוט משרדי, יש להתאימו לאופי המשרד, לסגנון שלו ולגודל החלל. גם לחומרי הגלם ממנו הוא עשוי יש לתת חשיבות. קבלו את המדריך המלא לבחירת הריהוט המשרדי האופטימלי

תגיות:

ריהוט מותאם לאופי המשרד

בארץ ישנם אלפי משרדים העוסקים בתחומים השונים זה מזה הן במהות השירות והן בעיצוב המשרדי. בשל עובדה זו, כאשר בוחרים רהיטים למשרד הם חייבים להיות תואמים לאופי המשרד. למשל, משרד של עורכי דין לא ייראה אותו הדבר כמו משרד הייטק או משרד נסיעות מבחינה עיצובית. על אף זאת, בכל משרד יהיו כסאות משרדיים, שולחנות מחשב או שולחנות כתיבה. במשרדים בהם עורכים ישיבות או נפגשים עם שותפים עסקיים יהיה גם חדר מנהלים שאותו ירהטו בכיסאות נוחים, שולחנות מנהלים ופתרונות אחסון שונים. על מנת שהריהוט יתאים גם מבחינה עיצובית יש

להחליט מהו הסגנון המתאים ביותר לאופי המשרד וכך ניתן לבחור את חומרי הגלם, הצבעים והגמורים השונים.

עיצוב קליל למשרדי הייטק

כשבוחרים ריהוט למשרד הייטק שרוב העובדים בו צעירים נמרצים, צריך לבחור בריהוט קליל בסגנון מודרני ומחומרי גלם כמו מתכת וזכוכית. הריהוט צריך להיות אלגנטי ועם זאת לשמור על קו פשוט ונקי. בשל הסביבה הדינמית ניתן לחפות במחיצות זכוכית את מתחמי העובדים כדי שיוכלו לעבוד בשקט וביחד עם זאת ליצור ביניהם דינמיקה. מבחינת צבעים ניתן לתת מקום לצבעוניות וטקסטורות מעניינות כדי להדגיש את האופי הצעיר של המשרד.

עיצוב המשדר רושם

משרדים של עורכי דין, רואי חשבון, שמאים ואנשי עסקים אחרים צריכים לשדר מוניטין ולהרשים את לקוחותיהם. לפיכך, הגיע הזמן לבחור ריהוט משרדי מעוצב במחירים משתלמים, הריהוט אותו יבחרו צריך להיות ריהוט משרדי אלגנטי ויוקרתי. שולחן הישיבות ושולחן המנהלים יהיו מעץ מלא עם שילוב של משטחי זכוכית, הכיסאות נוחים וכבדים יותר, שטיחים מקיר אל קיר וכד'. הלקוחות צריכים לקבל רושם שיש על מי לסמוך וכאשר הם מתרשמים מהריהוט והעיצוב קל להם יותר לעשות זאת.

ריהוט נוח ויעיל

לא משנה מה אופי המשרד לבסוף הריהוט צריך להיות נוח ופרקטי. בין אם אלו השידות, אמצעי האחסון או הכיסאות, לעובדים צריך להיות נוח. העבודה צריכה להתבצע באופן מקצועי וכדי להשיג זאת צריך להשקיע באיכות. גם אם מדובר במשרד עם חלל קטן שבו ניתן להכניס 2 שולחנות, הם צריכים להיות נוחים. הכיסאות צריכים להיות מותאמים אליהם מבחינת הגובה ויש להקפיד על ריווח ונגישות. כאשר העובדים רואים שמגלים בהם התחשבות מבחינת הריהוט, הם יגלו יותר מוטיבציה ויתנו את נשמתם למען המשרד. כמדובר במשרד חכם חשוב שהריהוט יהיה פרקטי ונגיש מבחינת האבזור הטכנולוגי. דהיינו, שולחנות רחבים וגדולים בשביל כל הציוד, כיסאות אורתופדיים וארונות אחסון נוחים.

לסיכום, כאשר רוכשים רהיטים למשרד יש לעשות זאת בחברה איכותית ואחראית כמו אופיס שופ, חברה מובילה בתחום ריהוט משרדי ומוצרים משלימים להשלמת מראה המשרד. משנת 1976 בייצור ריהוט משרדי. ככל שתקפידו לבחור בריהוט משרדי המתאים למהות המשרד ולסגנון וביחד עם זאת הריהוט יהיה נוח ונגיש, כך העבודה תהיות אפקטיבית יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה